s

Eleccions sindicals

Com es vota per correu

Si el 4 de desembre no pots anar a votar en les eleccions sindicals, ja pots sol·licitar el vot per correu. A continuació resumim els passos que has de seguir.

1. Has de comunicar a la mesa electoral coordinadora de la teua unitat electoral que tens la intenció de votar per correu. Tens fins el 28 de novembre per fer aquesta comunicació.

2. Aquesta comunicació l’has de fer també per correu. Presenta un escrit (ací tens un model) en un sobre obert a l’oficina de correus perquè la segelle el funcionari i la certifique. Només has de presentar el teu DNI. Si no pots anar a Correus, pots autoritzar una persona que et represente (ací tens un model d’autorització), que també ha de dur el seu DNI per identificar-se. Acompanya l’autorització amb una fotocòpia del teu DNI.

Ací tens les adreces de les meses coordinadores. Recorda que l’has d’enviar a la que et correspon, d’acord on et corresponga votar.

Mesa coordinadora eleccions sindicals
  • Alacant: Direcció Territorial d’Educació. c/Carratalá 47, 03007
  • Castelló: Direcció Territorial d’Educació. Av. del Mar 23, 12003
  • València: Direcció Territorial d’Educació. Av. Gregorio Gea 14, 46015.

3. La mesa coordinadora t’enviarà les paperetes electorals i el sobre de votació. També t’enviarà un certificat d’inscripció en la llista d’electors.

4. Introdueix la papereta seleccionada en el sobre de votació i tanca’l. Introdueix el sobre, juntament amb una fotocòpia del teu DNI i el certificat d’inscripció en el cens electoral en un altre sobre més gran i envia’l a la teua mesa coordinadora per correu certificat.

5. Si finalment el 4 de desembre vols votar en persona, ho has de comunicar a la mesa electoral del centre on has d’anar a votar. Quan votes, la mesa et retornarà el sobre de votació per correu.

Base legal: Article 19 del Reial Decret 1846/1997 de 9 de setembre, pel qual s’aprova el reglament electoral.

Si necessites qualsevol ajuda, posa’t en contacte amb el sindicat. Telefona a les seus d’Alacant (965 985 165), València (96 391 91 47) o Castelló (964 232 952) o envia’ns un mail a stepv@intersindical.org.