El director general de Centres Educatius anuncia un nou acord educatiu en concertada.
La partida inclou el sou del PAS, així com la nòmina de professionals que treballen en centres d’educació especial. A més, les cooperatives concertades tampoc estan cobrant el mòdul sencer des del juny passat.
La situació de l’escola concertada és encara més greu als 15 centres d’educació especial del País Valencià.
La partida inclou el salari del PAS. D’altra banda, la conselleria desmenteix a STEPV el rumor d’una nova retallada en la paga extraordinària de Nadal.
D’acord amb el caràcter assambleari d’STEPV, el proper mes de novembre se celebrarà a la seu de València la primera assamblea nacional de delegades i delegats per conformar el nou secretariat nacional de privada. Es tracta de configurar el principal òrgan sindical de decisió del sector d’ensenyament privat concertat arreu del País Valencià.
El govern valencià deixa d’abonar les despeses de manteniment dels centres concertats que inclou el salari del PAS.
L’Article 66 del VII Conveni Col·lectiu d’Empreses d’Ensenyament Sostingudes Total o Parcialment amb Fons Públics preveu el dret de cobrar una paga extra per part del les treballadores i els treballadors al complir 25 anys d’antiguitat en la mateixa empresa.
Espai de l'afiliació