Professorat interí

Arxiu Professorat Interí

El professorat interí sense capacitació en valencià no serà exclòs de les borses de treball

15 / 03 / 2017 | STEPV

El Sindicat insta a Conselleria a elaborar un pla de xoc de formació per facilitar l’accés als cursos de capacitació al professorat que no té la capacitació

El Ministeri supedita als pressupostos la consolidació del professorat interí

23 / 02 / 2017 | STEPV

El secretari d’Estat d’Educació, Sr. Marcial Marín, ha declarat que una suposada consolidació en l’ocupació del professorat interí depén de l’aprovació dels pressupostos generals de l’Estat per a 2017 una suposada consolidació en l’ocupació del professorat interí.

Barem, característiques proves pràctiques i requisits oposicions art i disseny

16 / 02 / 2017 | STEPV

Aquest matí ha tingut lloc una reunió del grup de treball sobre Oferta Pública d’Ocupació. La reunió s’ha centrat en les oposicions d’art i disseny i ha comptat amb la presència del director de l’ISEA.

El professorat interí exigeix amb urgència garanties d’estabilitat laboral

13 / 02 / 2017 | STEPV

El ministre Méndez de Vigo fa passar amb raons la Plataforma per l’Estabilitat i la Consolidació en l’Ocupació del Professorat Interí (PECEPI) quant a la petició d’entrevista sol·licitada.

Coordinadora del professorat interí

Afid i STEPV constitueixen la Coordinadora del professorat interí

STEPV i l’Associació de Funcionariat Interí Docent (AFID) hem creat la coordinadora de professorat interí. L’objectiu és reunir-nos regularment per comarques o agrupacions comarcals i coordinar-nos per fer el seguiment de l’acord de professorat interí, de totes les negociacions que us afecten i proposar millores. També per tractar altres qüestions que us concerneixen: seguiment de les vacants que s’ofereixen, horaris, tasques assignades, lloguers, transport, etc.
Per a participar en la Coordinadora només has d’omplir el formulari que trobaràs en aquesta web i et convocarem a les reunions periòdicament.

Contacta

Anuncis i convocatòries
Borses i oposicions

Temaris d’oposicions vigents des del febrer de 2012

Orden ECD/191/2012, de 6 de febrero, por la que se regulan los temarios que han de regir en los procedimientos de ingreso, accesos y adquisición de nuevas especialidades en los cuerpos docentes establecidos en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación.

Borses de treball

Consulta la situació en les borses.
Oferta estatal de treball

Guia del professorat interí

Arxiu web d'oposicions

Consulta les convocatòries i l'oferta d'ocupació des de 2002.

Allioli 264

Desembre 2016

Nous i vells temps i escenaris per a educar

La Coordinadora del Professorat Interí al facebook
Entra-hi
portada
Guia del professorat interí 2012
Juny 2012

Història recent del nou acord de professorat interí subscrit el 23 de novembre de 2010. Aprovació i publicació del decret llei 1/2012 de mesures per a la reducció del dèficit. Preguntes freqüents i qüestions generades per l’aplicació d’aquest decret llei.