Professorat interí

Arxiu Professorat Interí

1.241 docents interins no tenen la capacitació en valencià

21 / 05 / 2017 | STEPV

La Conselleria facilita les dades demanades per STEPV per a valorar l’impacte de la possible desactivació d’aquest col·lectiu el curs que ve

Manifest del professorat interí per la consolidació i contra la repetició de centre

17 / 05 / 2017 | STEPV

La CPI i STEPV acorden mobilitzacions per la consolidació del professorat interí

06 / 05 / 2017 | STEPV

El col·lectiu acudirà a la concentració i manifestació el 27 de maig a Madrid. També s’acorda una acampada el 18, 19 i 20 de juliol, entre altres accions.

Autobusos a la concentració de professorat interí del 27 de maig a Madrid

04 / 05 / 2017 | STEPV

El pròxim 27 de maig de 2017, les Marxes de la Dignitat han convocat una nova manifestació a Madrid a les 17h (Plaça Neptuno). Pel matí la PECEPI ha convocat una concentració de professorat interí davant el Ministeri d’Educació (12h). STEPV ha organitzat autobusos per a assistir a la concentració davant el Ministeri.

Coordinadora del professorat interí

Afid i STEPV constitueixen la Coordinadora del professorat interí

STEPV i l’Associació de Funcionariat Interí Docent (AFID) hem creat la coordinadora de professorat interí. L’objectiu és reunir-nos regularment per comarques o agrupacions comarcals i coordinar-nos per fer el seguiment de l’acord de professorat interí, de totes les negociacions que us afecten i proposar millores. També per tractar altres qüestions que us concerneixen: seguiment de les vacants que s’ofereixen, horaris, tasques assignades, lloguers, transport, etc.
Per a participar en la Coordinadora només has d’omplir el formulari que trobaràs en aquesta web i et convocarem a les reunions periòdicament.

Contacta

Anuncis i convocatòries
Borses i oposicions

Temaris d’oposicions vigents des del febrer de 2012

Orden ECD/191/2012, de 6 de febrero, por la que se regulan los temarios que han de regir en los procedimientos de ingreso, accesos y adquisición de nuevas especialidades en los cuerpos docentes establecidos en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación.

Borses de treball

Consulta la situació en les borses.
Oferta estatal de treball

Guia del professorat interí

Arxiu web d'oposicions

Consulta les convocatòries i l'oferta d'ocupació des de 2002.

Allioli 265

Maig 2017

Llums de la memòria. El patrimoni educatiu valencià del segle XX

La Coordinadora del Professorat Interí al facebook
Entra-hi
portada
Guia del professorat interí 2012
Juny 2012

Història recent del nou acord de professorat interí subscrit el 23 de novembre de 2010. Aprovació i publicació del decret llei 1/2012 de mesures per a la reducció del dèficit. Preguntes freqüents i qüestions generades per l’aplicació d’aquest decret llei.