Ensenyament privat

Acció sindical

STEPV signa l'Acord de Lactància en el sector

La signatura de l’Acord ha tingut lloc presencialment hui divendres 9 de juliol entre l’Administració, organitzacions sindicals i patronals.

Es conformarà el nou secretariat nacional de privada

dijous 03 novembre 2011 13:28 h | Comenta la noticia

D’acord amb el caràcter assambleari d’STEPV, el proper mes de novembre se celebrarà a la seu de València la primera assamblea nacional de delegades i delegats per conformar el nou secretariat nacional de privada. Es tracta de configurar el principal òrgan sindical de decisió del sector d’ensenyament privat concertat arreu del País Valencià.

Retribucions d’ensenyament concertat

dijous 03 novembre 2011 11:11 h | Comenta la noticia

El govern valencià deixa d’abonar les despeses de manteniment dels centres concertats que inclou el salari del PAS.

Cursos de formació per a l’ensenyament privat

dissabte 08 octubre 2011 14:24 h | Comenta la noticia

Cursos proposats per l’STEPV per a l’escola sindical Melchor Botella

dissabte 08 octubre 2011 13:04 h | Comenta la noticia

Interpreta la nòmina

La nòmina és un document que ens ha d’entregar l’empresa i que és de vital importància perquè ens dóna informació sobre la quantitat cobrada cada mes en funció de les hores que treballem i la nostra categoria laboral.

Reduccions de jornada

La paga de 25 anys del Conveni de Concertada

L’Article 61 del V Conveni Col·lectiu d’Empreses d’Ensenyament Sostingudes Total o Parcialment amb Fons Públics preveu el dret de cobrar una paga extra per part del les treballadores i els treballadors al cumplir 25 anys d’antiguitat en l’empresa (no treballant en el sector).

Vacants en centres concertats

Enllaç Servei Centres Concertats