Retribucions

Cobrament de les ITs des del primer dia de baixa per malaltia comuna

dimarts 18 setembre 2018 09:45 h

DEROGACIÓ DE L’ARTICLE 6 QUE RETALLAVA LES NÒMINES DELS DOCENTS ELS PRIMERS DIES DE BAIXA.
Arran de la derogació el darrer 17 de juliol per part del Ple del Consell de l’article 6 de Decret Llei Autonòmic de 2012 . STEPV Ensenyament Privat concertat va efectuar consulta el passat divendres 14 a Direcció de Centres i Personal de Conselleria d’Educació sobre si s’aplicarà la derogació del mateix article als docents en pagament delegat dels centres concertats. A la qual cosa el Director General de Centres i Personal va confirmar rotundament al Sindicat que es té previst aplicar l’homolgació als docents de la concertada en els mateixos termes que se’ls ha aplicat als funcionaris d’ensenyament públic.

Per a tal fi, el Director General continua informant a STEPV-Iv que té previst convocar una reunió de Comissió de Seguiment concertada per fer efectiva l’homologació de la mateixa manera que va passar el darrer mes de juliol amb el permís de paternitat.

Recordem que aquesta retallada de l’anterior govern suposava una minva d’un 50% del nostre salari els tres primers dies d’estar de baixa i d’un 25% des del dia 4t al 20é.  El Sindicat porta reivindicant durant tres anys en reunions de Comissió de Seguiment -i així ho tenim arreplegat en la campanya jaToca-  arribar a un acord dins d’aquest àmbit per suprimir d’una vegada per totes aquesta retallada que afectava a les nostres nòmines des de que va entrar en vigor en el 2012.