Les dues entitats impulsaran accions per a frenar l’aplicació de l’ordre de plurilingüisme que es publicarà en breu
52.028 docents estan cridats a votar el pròxim 4 de desembre en ensenyament públic no universitari
Més de 300 persones participen a Elx, València i Castelló en els actes de presentació de candidatures a les eleccions sindicals d’universitats, l’ensenyament concertat i el públic
STEPV ha demanat la retirada de l’esborrany i ha anunciat que presentarà recurs si es publica
La Conselleria ens fa negociar el mateix decret de fa dos anys, però no l’ordre que la desenvolupa.
El proper dissabte 15 de novembre arriben a la ciutat de València les columnes de les Marxes de la dignitat procedents d’Alacant, Castelló i Bunyol. La confluència de les marxes està prevista al migdia i el punt final el posarà una gran manifestació convocada a les 17’00h des de la Plaça de Patraix fins la Plaça de la Mare de Déu.
Dóna suport a les convocatòries de les Marxes de la Dignitat del 15 i 29 de novembre amb un bloc d’educació
La sentència desestima el recurs de cassació presentat per la Generalitat Valenciana i l’imposa 3.000€ en costes.
STEs-Intersindical rebutja l’esborrany de decret d’Especialitats presentat pel Ministeri perquè suposaria la pèrdua de milers de llocs de treball.
El MECD, amb el desenvolupament de la LOMQE, pretén la reconversió del professorat amb fins economicistes en detriment de la qualitat educativa.
La Conselleria fa oïdes sordes a la demanda de STEPV de negociar la recuperació real de tots els drets i retribucions que ens han furtat
30 març 2026 / 10:08 h
15 abril 2026 / 15:06 h
24 març 2026 / 13:15 h