Mobilitzacions

STEPV dona suport a la manifestació convocada pels SPES

Serà el pròxim dissabte 15 de maig a les 18h a València (Plaça Sant Agustí)

Cartell de la manifestació del 15 de maig

dimecres 12 maig 2021 08:20 h

La Plataforma Volem SPEs ha convocat una manifestació per al pròxim 15 de maig, que compta amb el suport de STEPV. La manifestació eixirà des de la Plaça Sant Agustí de València a les 18h i acabarà en la Plaça Manises.

Aquesta manifestació s’ha convocat en el marc de les protestes contra l’esborrany del decret d’orientació que ha proposat la Conselleria d’Educació i que suprimeix els serveis psicopedagògics escolars.
El Sindicat també s’ha manifestat contrari a la supressió dels SPES i ha proposat en les meses de negociació un model mixt, és a dir, que els centres d’infantil i primària puguen tindre professorat d’orientació però alhora mantindre els SPES, com tenen altres territoris com les Illes Balears.
Tanmateix, la Conselleria ha rebutjat aquesta proposta i el decret ha continuat el seu tràmit sense atendre les peticions del sindicat ni de la Plataforma convocant de la manifestació.
La manifestació compta amb el suport de diverses entitats i organitzacions de la comunitat educativa.

spes manifestació