Mobilitzacions
STEPV dona suport a la manifestació del professorat de Música
Es manifesten diumenge 22 de maig a València en protesta per la pèrdua d’hores lectives en el currículum

Cartell de convocatòria de la manifestació organitzada pel professorat
El professorat de Música de secundària ha convocat una manifestació el pròxim diumenge 22 de maig, que eixirà des de la Plaça Sant Agustí de València, en rebuig a la proposta de currículum que ha elaborat la Conselleria d’Educació i que retalla hores lectives d’aquesta matèria.
L’assignatura de Música desapareix en 3r d’ESO
En concret, l’assignatura de Música desapareix en 3r d’ESO, un moment clau, segons el professorat, per a consolidar els coneixements de l’assignatura impartits en els cursos anteriors donada la maduresa de l’alumnat. De fet, l’alumnat de 3r d’ESO és el que més pes té en el projecte com sona l’ESO, per exemple, que aplega milers d’alumnes dels instituts del País Valencià. Aquesta assignatura serà substituïda, si es confirma la proposta de Conselleria, per una optativa anomenada Creativitat musical i en 4t d’ESO es tornaria a oferir com a optativa (com actualment) però amb el nom de Música una altra vegada.
Que la matèria només s’impartisca en el primer cicle d’ESO, és a dir, en 1r i 2n, significa que perd interés per a l’alumnat si no veu que hi ha continuïtat posteriorment.
El professorat de Música ha reaccionat al currículum amb la convocatòria d’una manifestació el pròxim 22 de maig a València. STEPV dona suport al col·lectiu i a la manifestació, com així els va comunicar en una reunió recent.
Un moment de la reunió entre representants de STEPV i del professorat de música:
Comentaris
Encara no hi ha comentaris per a aquesta entrada.