Llengua
STEPV al Congrés sobre revitalització de llengües indígenes i minoritzades
El I Congrés Internacional sobre revitalització de Llengües Indígenes i Minoritzades tindrà lloc a Barcelona i Vic durant els dies 19,20 i 21 d’abril.

El Congrés, organitzat per les universitats d’Indiana, Barcelona i Vic-Central de Catalunya, vol ser, en paraules de la Comissió Organitzadora, «un punt de trobada per a acadèmics, professionals i activistes que treballen per capgirar el procés d’homogeneïtzació lingüística que pateix la humanitat».
Més de 300 propostes i comunicacions dels cinc continents han estat presentades per debatre als panells, taules redones o presentacions que tindran lloc a la Universitat de Barcelona i a la Universitat de VIC durant els tres dies del Congrés.
El Sindicat presentarà, dimecres a les 17.30h, una comunicació sobre «El català en el sistema educatiu valencià: situació, valoració i propostes».
Comentaris
Encara no hi ha comentaris per a aquesta entrada.
TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Cal garantir els mateixos drets lingüístics a tota la ciutadania
23 juny 2016 / 16:47 h
Entitats demanen el Consell que prioritze la política lingüística per assolir una veritable igualtat
14 juliol 2016 / 10:24 h