Com en totes les vagues, us demanem que empleneu el formulari
En l’assemblea de divendres passat es va acordar preparar un model de reclamacions a les direccions dels centres i inspecció sobre els serveis mínims en 2n batxillerat, davant la indefinició d’aquests
El pròxim 11 de maig, la comunitat educativa torna a fer un pas endavant amb la força que ja va demostrar el passat 11 de desembre i també el 31 de març. Aquelles jornades van ser els primers avisos: la defensa de l’educació pública, de qualitat i en valencià no s’atura.
Aquesta vesprada s’ha convocat una assemblea a les 17h per a tractar la situació actual i les mobilitzacions a partir del 18 de maig
Tampoc ha presentat propostes sobre tots els temes reivindicats com va afirmar ahir el president Pérez Llorca
La Conselleria acaba d’enviar la proposta definitiva sobre els serveis mínims per a la vaga indefinida
D’altra banda, la Conselleria d’Educació no s’ha personat a la mediació del Tribunal d’Arbitratge Laboral (TAL) previst a les 12h
La Conselleria proposa ara que només acudisquen obligatòriament a les sessions d’avaluació
Pretenen obligar a tot el professorat de 2n de batxillerat que estiga de serveis mínims tota la vaga indefinida
El President de la Generalitat no ha contestat a la petició de reunió de STEPV, CSIF, CCOO i UGT
Us proposem al professorat que lliureu al vostre alumnat (especialment els dels últims cursos d’etapa) aquestes cartes per explicar-los la situació actual i els motius pels quals s’ha convocat la vaga
STEPV, CCOO i UGT han registrat en treball la convocatòria de la vaga i estan treballant per tancar el calendari d’accions