STEPV presenta les candidatures d’ensenyament públic d’Alacant, València i Castelló

Les eleccions sindicals tindran lloc l’1 de desembre a les universitats i a l’ensenyament públic no universitari

Presentació de la candidatura a la Junta de Personal Docent de València

dilluns 07 novembre 2022 17:44 h

Aquest matí s’han presentat les candidatures de STEPV a la Universitat de València, Universitat Politècnica de València, Universitat d’Alacant i Universitat Jaume I de Castelló, i a les direccions territorials de València, Alacant i Castelló en el cas dels centres públics no universitaris.

STEPV sempre ha sigut el sindicat majoritari a l’ensenyament

A les universitats, el Sindicat ha presentat candidatura de PAS, PDI i al Comitè d’Empresa, mentre que a ensenyament públic no universitaris es presenta una llista per direcció territorial a la Junta de Personal Docent.
Les eleccions sindicals tindran lloc el pròxim 1 de desembre en aquests ensenyaments, mentre que en els centres concertats i privats es desenvolupen durant tot el curs. Recordem que STEPV sempre ha sigut el sindicat majoritari a l’ensenyament (amb majoria absoluta en les dues darreres convocatòries de 2014 i 2018). En universitats, STEPV és majoritari a la UPV i té representació en la resta d’universitats.
Aquesta representativitat ha permés millorar històricament les condicions laborals de les treballadores i treballadors de l’ensenyament i han convertit STEPV en el sindicat de referència en l’àmbit educatiu al País Valencià. Un sindicat autònom, combatiu, assembleari, valencià, feminista i que defensa els trets identitaris de les valencianes i els valencians.
Que això continue sent així dependrà del suport en les pròximes eleccions sindicals, que se celebren pocs mesos abans que les eleccions municipals, autonòmiques i estatals. En aquest context, és més important que mai, que un sindicat com STEPV continue recollint un ampli suport del professorat perquè, governe qui governe, és la garantia que es continuarà lluitant per la millora de les condicions laborals i de l’educació.
Persones Candidates presentades:
Junta de Personal Docent d’Alacant: 178 persones candidates
Junta de Personal Docent de Castelló: 182 persones candidates
Junta de Personal Docent de València: 279 persones candidates
A les universitats, al voltant de 300 persones formen part de les diferents candidatures presentades.

Presentació de la candidatura a la UVEG

Presentació de la candidatura a la UPV

eleccions sindicals