Universitats públiques

STEPV insta a la UVEG a convocar urgentment la Mesa Negociadora

La Universitat no ha donat resposta encara a les reivindicacions del professorat associat ni ha complit amb els acords la Mesa Negociadora

dilluns 12 novembre 2018 10:21 h

STEPV acaba de sol·licitar aquest matí al Rectorat de la UVEG una reunió urgent de la Mesa Negociadora per abordar la situació del PDI Associat i la manca de resposta a les reivindicacions del col•lectiu.

Tampoc hi ha resposta de la Conselleria d’Hisenda respecte al pagament de les millores retributives

Igualment, no hi ha resposta de la Conselleria d’Hisenda respecte al pagament de les millores retributives acordades el passat 26 de març de 2018 en la Mesa Negociadora.
Per tot això, i davant la urgència de donar compliment als acords signats, STEPV ha instat a la Universitat a convocar urgentment la Mesa Negociadora i solucionar el més prompte possible aquesta situació d’incompliments per part de les administracions afectades.