Condicions laborals

STEPV es reunirà amb el Conseller Marzà divendres que ve

El Sindicat li plantejarà els temes que considera urgents abans que acabe la legislatura

Imatge d'una reunió anterior del Sindicat amb el conseller

dimarts 26 febrer 2019 18:29 h

STEPV ha demanat una reunió amb el Conseller d’Educació, Vicent Marzà, després de les eleccions sindicals, en les quals el Sindicat ha revalidat la majoria absoluta, i per a traslladar-li directament els temes que caldria negociar abans que acabe la legislatura.

Entre aquests hi ha la recuperació de les condicions laborals pendents (18 hores lectives en els cossos de secundària, 23h en mestres, recuperació del tutor/a en tots els centres educatius, negociació de les plantilles, recuperació del poder adquisitiu, etc.). També es tractarà la situació del professorat interí davant l’oferta massiva d’oposicions, per tal que l’administració garantisca la continuïtat en el treball. Igualment també es tractarà la situació del conveni d’universitats.
Aquestes són algunes de les propostes i temes que el Sindicat traslladarà de primera mà al Conseller amb la idea d’abordar la negociació d’aquests i altres temes abans que finalitze la legislatura i encarar, així, el curs que ve amb la recuperació del total de les condicions laborals del professorat, retallades per l’anterior govern, i la millora del sistema educatiu.

reunió