Universitats públiques

STEPV es reuneix amb la rectora de l’UJI, Eva Alcón

El Sindicat li trasllada els temes de preocupació dels treballadors i treballadores de l’UJI

Un moment de la reunió amb la rectora Alcón

divendres 14 juny 2019 09:25 h

Representants de STEPV s’han reunit amb la rectora de l’UJI, Eva Halcón, el vicegerent del PAS, José Luís Gordo i el vicerector de Planificació, Coordinació i Comunicació, Modesto Fabra. Per part del Sindicat, hi han assistit membres de la secció sindical de l’UJI i de la intercomarcal de Castelló i la coordinadora d’Organització i el d’Acció Sindical.

STEPV li ha traslladat els temes que preocupen els treballadors i treballadores de la universitat

Durant la reunió el Sindicat li ha traslladat els temes que preocupen els treballadors i treballadores de la universitat, com són la situació de precarietat d’alguns col·lectius: professorat associat, ajudant doctor, etc., els problemes de finançament de les universitats i, en concret, de l’UJI, o la problemàtica de la taxa de reposició, que impedeix la promoció i consolidació del professorat ja que en tractar-se d’una una universitat jove no te professorat que és jubile.
També s’ha reflexionat sobre la necessitat d’avançar en l’ús del valencià com a llengua vehicular, no només en l’àmbit universitari sinó en el conjunt del Sindicat.
El Sindicat ha felicitat la Rectora perquè justament el dia de la reunió es compleix el primer any del seu mandat i ha posat en valor que una dona estiga al front de l’UJI per primera vegada en la seua història.
STEPV valora positivament la reunió i els compromisos de la Rectora per treballar per a millorar les condicions laborals de tot el personal que hi treballa en l’UJI.

universitats uji