Universitats públiques
STEPV en contra de la Llei Orgànica del Sistema Universitari
La llei no ha estat negociada ni amb la comunitat universitària ni amb els representants dels treballadors i treballadores de la universitat
STEPV ha presentat una esmena a la totalitat a l’avantprojecte de Llei Orgànica del Sistema Universitari (LOSU) que el ministre Castells ha imposat sense comptar ni amb la comunitat universitària ni amb els representants dels treballadors i treballadores de la universitat.
El Sindicat continua lluitant per una universitat pública, gratuïta, feminista, laica, transparent i crítica, que fomente les llengües pròpies dels diferents territoris de l’estat. Una universitat dotada amb un finançament públic i adequat, gestionada autònomament i participada per tota la societat, fora de les ingerències i interferències de gestió empresarial i, en general, de la gestió privada de la cosa pública.
Per consultar les propostes del Sindicat, clica ací.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris per a aquesta entrada.