Mobilitzacions

Les escoles i instituts valencians, contra les retallades

Els sindicats presenten més de mil manifestos dels centres contra les retallades

divendres 09 març 2012 16:21 h

Els sindicats d’ensenyament han presentat hui en el registre de la Conselleria més de mil manifestos firmats pels claustres, assemblees i consells escolars dels centres educatius valencians exigint la retirada del decret de retallades i la depuració de responsabilitats en el Consell.

La comunitat educativa manifesta el seu rebuig unànim a les retallades

Aquest acte forma part del calendari de mobilitzacions unitàries programades pels sindicats d’acord amb les assemblees de professorat realitzades en tot el País Valencià.
STEPV valora que la resposta del professorat i de la comunitat educativa és la de rebuig unànim a la pretensió del Consell de la Generalitat de fer pagar una era de balafiament dels cabdals públics destinats a omplir butxaques privades i a enriquir els bancs, a costa del sou del personal públic i amb la retallada dràstica de la inversió en educació i en els serveis públics bàsics.
La mobilització de tota la societat d’aquestes setmanes ha de servir perquè el govern de Fabra rectifique i retire el decret de retallades. Els sindicats de la funció pública han oferit la seua col·laboració al Consell per ajudar-lo a trobar partides pressupostàries de les quals puga retallar per superar la seua crisi financera sense comprometre la qualitat de l’educació ni les condicions laborals del professorat.