Mobilitzacions

IV Trobada de Plataformes Comarcals

Divendres 3 d’octubre a les 18:30h en el Col·legi Herrero de Castelló

Cartell de convocatòria de la trobada

dimarts 30 setembre 2014 13:58 h

El proper divendres 3 d’octubre se celebrarà la pròxima Trobada de Plataformes Comarcals al CEIP Herrero (C. Moyano 6-8, Castelló), a les 18.30h. A més de continuar coordinant mobilitzacions en defensa de l’ensenyament públic a nivell local, comarcal i de país volem donar suport a la lluita que estan fent les cinc escoles de Castelló vers la supressió d’unitats.

La nul·litat del TIL a les Balears o la no tramitació de la llei de l’avortament ha sigut possible gràcies a la mobilització

Per tal de continuar planificant accions com les manifestacions que es van realitzar els dies 17 i 18 de setembre a Alacant, Castelló, Dénia, Elx, València i Vila Real, així com de plantejar altres noves és important poder sentir l’opinió de tota la comunitat educativa, famílies, alumnat, professorat, plataformes, assemblees, col·lectius, ampes, fapes i sindicats, en un espai obert, participatiu, assembleari i horitzontal.
La declaració de nul·litat del TIL (decret de tractament integral de llengües) per part del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, així com la no tramitació de la llei de l’avortament sols ha sigut possible gràcies al compromís i a la lluita individual i col·lectiva de molts companys i companyes.

ORDRE DEL DIA
1. Presentació dels assistents.
2. Aprovació acta de la darrera reunió.
3. Valoració de les manifestacions promogudes per la Trobada de Plataformes Comarcals del dia 18 de setembre.
4. Propostes de mobilització.
5. Manifest “l’Educació que volem”.
6. Torn obert de paraules.
7. Pròxima assemblea.

Us hi esperem!