Drets de les dones

Exposició a València de “COEDUCART, Mostra d’activitats coeducatives” 2019

El 24 de maig es va inaugurar al CCC Octubre de València la II Mostra de treballs coeducatius Coeducart 2019 de STEPV en col·laboració amb Intersindical Dones i Acció cultural del País Valencià. L’exposició romandrà oberta al públic del 23 al 30 de maig

Participants en l'edició d'enguany de Coeducart

dimecres 29 maig 2019 10:56 h

CoEducArt és una iniciativa de l’Àrea de Polítiques d’Igualtat de Gènere de STEPV que treballa per fer visibles les activitats que es fan als centres educatius en defensa de la igualtat entre dones i homes, xiquetes i xiquets.

Per a STEPV és molt important compartir amb la resta de la societat els treballs que dia rere dia es fan als centres educatius perquè és una manera de sumar idees normalitzant situacions d’igualtat i arraconant injustícies i subordinacions que anul·len a les persones per qüestions de gènere. Estos treballs són el resultat de moltes hores de pensar, confrontar idees, debatre, acordar, reflexar les idees cada grup… és a dir el producte del treball col·lectiu de molts equips de professorat i alumnat.
Agraïm a totes les comunitats educatives que han cedit els treballs per aquesta II Mostra de COEDUCART l’esforç que han fet, i que permet que altres puguen fruir veient, sentint i experimentant el seu treball. Agraïm també a les persones del sindicat per la seua tasca de difusió, informació i recollida de treballs. I al Centre Octubre per cedir-nos el seu espai

Han participat els següents centres:
CONSERVATORI SUPERIOR DE DANSA DE VALÈNCIA
ESCOLA SUPERIOR D’ART DRAMÀTIC DE VALENCIA