Constitució de la Junta de Personal Docent no Universitari de Castelló

El 24 de gener de 2019 s’ha constituït la nova Junta de Personal Docent No Universitari de Castelló, òrgan de representació del professorat per als propers 4 anys.

Ple de la Junta de Personal de Castelló el passat 24 de gener

dissabte 26 gener 2019 09:48 h

questa Junta està formada per 35 docents de diferents comarques de Castelló que representen als sindicats que han sigut votats en les darreres eleccions del 4 de desembre amb el següent nombre de persones delegades aconseguides: STEPV 19, ANPE 7, CCOO 4, FETE-UGT 3 i CSI-F 2.

Sonia Ibáñez és la presidenta de la Junta de Personal i Lola Vives la secretària

En aquest primer Ple de la JPD han estat triades per unanimitat la presidència, assumida per part de Sonia Ibáñez i la secretaria per part de Lola Vives.
Cal destacar que a Castelló va participar el 76% del professorat en l’elecció d’aquest òrgan entre els diferents sindicats, percentatge més alt del País Valencià. Això  legitima la tasca sindical que es realitza i es continuarà realitzant en defensa de les condicions laborals del professorat i en la millora de l’escola pública de qualitat. Un objectiu d’aquesta legislatura és fer més visible, si cal, les accions d’aquest òrgan de representació del professorat per aconseguir les millores escaients entre el professorat.
En aquest primer Ple s’ha aprovat per unanimitat una resolució per instar a la Conselleria d’Educació a la substitució efectiva, als centres educatius on treballen, de les hores de dedicació dels membres de la mateixa Junta de Personal Docent i del Comité de Salut Laboral. Demanda que instem siga executada el més aviat possible perquè les persones delegades de cadascun d’aquests òrgans puguen exercir els drets sindicals de representativitat de la resta del professorat de les comarques de Castelló.

junta de personal