Eleccions sindicals

Aquesta vesprada s’ha constituït la nova Junta de Personal Docent de Castelló

Delegats i delegades de la nova junta de personal sorgida de les eleccions sindicals

dijous 02 març 2023 19:36 h

La nova Junta de Personal Docent No Universitari de Castelló, òrgan de representació del professorat per als propers 4 anys, s’ha constituït avui 2 de març de 2023.

S’han aprovat diferents resolucions sobre condicions de treball del professorat, els centres educatius i l’atenció a l’alumnat

Aquesta Junta està formada per 39 docents de diferents comarques de Castelló que representen els sindicats que han sigut votats en les darreres eleccions del 2 de desembre de 2022. La representació sindical derivada d’aquestes eleccions va quedar de la següent manera: STEPV-IV 21, ANPE 8, FETE-UGT 4, CCOO 3 i CSI-F 3.
En aquest primer Ple de la JPD han estat triades per unanimitat la presidència, assumida per Zulaika Agustí Taboada i la secretaria per part de Patri Teruel Tomàs, ambdues representants de STEPV-IV.
Cal destacar que a les comarques de Castelló va participar més del 70% del professorat per l’elecció d’aquest òrgan. Per això cada sindicat va presentar un llista de persones candidates per a la seua representació. Aquest ha estat el percentatge de participació més alt del País Valencià, fet que legitima la tasca sindical que es realitza i es continuarà realitzant en defensa de les condicions laborals del professorat i en la millora de l’escola pública de qualitat.
En aquest primer Ple, a més de la constitució de l’òrgan, i l’aprovació del calendari de Plens restants en aquest curs escolar, s’han aprovat diferents resolucions relacionades amb les condicions de treball del professorat, els centres educatius i l’atenció a l’alumnat.