STEPV celebra el seu XIIé Congrés a Elda

Tindrà lloc els 12, 13 i 14 de juny i porta com a lema “Ara STEPV”.

dimecres 10 juny 2015 17:24 h

El Sindicat de Treballadores i Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià – Intersindical Valenciana (STEPV) realitzarà el seu XIIé Congrés a la ciutat d’Elda (Alt Vinalopó) durant els dies 12, 13 i 14 de juny de 2015. El congrés té com a lema: “Ara, STEPV”. Aquest respon a la gran tasca feta durant els passats quatre anys que són la continuació del treball fet des de la seua fundació i als magnífics resultats obtinguts en les eleccions sindicals.

En les passades eleccions sindicals STEPV es va convertir en el sindicat majoritari en el conjunt de l’ensenyament públic amb 152 delegats. En pública no universitària hem obtingut 94 delegats (21 més que en 2010), en universitats hem obtingut 58 delegats (7 més que fa quatre anys). En ambdós casos, STEPV ha estat l’únic sindicat que ha crescut en delegats, ja que la resta han perdut representació. En universitats, STEPV ha guanyat les eleccions en la UPV, amb 27 delegats (11 més).

En aquest congrés participaran 140 persones congressistes de totes les comarques valencianes i dels tres sectors organitzats al sindicat: universitats, privada i pública no universitària. El Secretariat Nacional ha presentat un informe sobre la seua gestió als darrers 4 anys. A més, es debatrà sobre la política sindical en tots els àmbits educatius i per definir les línies de treball per al futur. També es dedicarà una part del congrés a tractar sobre les finances de l’organització i a debatre diverses resolucions.

El Congrés triarà un Secretariat Nacional, la Comissió de Control Administratiu i la Comissió de Garanties.

Al XIIé Congrés estan convidades diverses organitzacions socials, sindicals i polítiques que intervindran a l’acte inaugural (divendres 12 a les 18 hores) o a l’acte de cloenda (diumenge 14 a les 12:30 hores). Entre les organitzacions convidades estan: sindicats estudiantils, Confederació AMPAS Gonzalo Anaya, Escola Valenciana, ACPV, Discapacidad en Marxa, Marxes de la Dignitat, PAH, partits polítics (PSPV, Compromís, Podem, EUPV, ERPV, PCPE-PV…) i sindicats amb els que mantenim relacions orgàniques o estretes com ara: Confederació STES, Intersindical Valenciana, USTEC-STES, STEI, STE-CLM, STEA, STEE-EILAS…

Pots consultar la informació pràctica sobre el congrés en l’Espai de l’Afiliació.

stepv congrés ara stepv