Dignitat del professorat

STEPV celebra el cessament de Mariano Vivancos

Havia insultat el professorat qualifcant-lo de “talibà”.

Mariano Vivancos. Foto: GVA

divendres 01 juny 2012 19:09 h

La consellera d’Educació, María José Catalá, ha destituït aquest matí el director general de l’Agència Valenciana d’Avaluació i Prospectiva de la Conselleria d’Educació, que va insultar el professorat qualificant-lo de “talibà” en un dels actes que ha organitzat el govern valencià per explicar les bondats de les retallades.

STEPV celebra aquest cessament i la rapidesa amb la qual s’ha pres aquesta mesura, tal com exigia el sindicat en un comunicat fet públic ahir mateix.
STEPV no ha tolerat mai que cap càrrec del govern desprestigie el professorat i ha denunciat aquests exabruptes quan s’han produït, fins al punt que ha dut als jutjats els responsables de declaracions ultratjants envers el col·lectiu docent.
El sindicat espera que no es rerpoduiran situacions com aquestes i que el govern valencià actuarà amb la mateixa determinació sempre que es tinguen lloc casos com aquest.
STEPV insta la conselleria a posar en marxa una campanya de dignificació de la tasca docent i del professorat en el mateix sentit que la impulsada pel sindicat amb el lema “Dóna un colp de mà per l’ensenyament”. I la primera mesura hauria de ser posar fi a les retallades que afecten greument el professorat i la seua tasca docent.