S’inicia la negociació del ROF de Secundària

La negociació continuarà demà divendres

dijous 14 març 2019 16:59 h

Aquest matí ha tingut lloc una Mesa Sectorial per a tractar el Reglament Orgànic i Funcional dels centres d’educació secundària. Aquesta normativa, igualment que el ROF d’infantil i primària, ha estat una reivindicació de negociació per part de STEPV des de fa anys, ja que els ROF actuals són de finals dels anys 90 del segle passat i són normatives que regulen el funcionament diari dels centres educatius.

En la negociació del ROF de secundària, igualment que en la negociació del ROF d’infantil i primària, les aportacions del Sindicat han anat en la línia de millorar la gestió democràtica dels centres i, per tant, les funcions i competències dels equips directius, claustres i consells escolars de centre. Igualment s’han fet propostes per a millorar les condicions laborals de les figures de coordinació docent i l’increment d’aquestes.
En les propostes del Sindicat s’ha tingut present la necessitat de superar les limitacions que estableix la LOMQE quant a la gestió democràtica dels centres educatius.
Demà continuarà la negociació del ROF i es tractarà també el torn obert de paraules.