Infraestructures educatives

STEPV reclama una reunió per a analitzar el Mapa d’Infraestructures Escolars

La Conselleria presenta aquesta proposta en roda de premsa

dimarts 26 gener 2016 15:29 h

La Conselleria d’Educació ha presentat aquest matí als mitjans de comunicació el mapa d’infraestructures Escolars per a aquesta legislatura.

El Sindicat insta, igualment, als centres educatius a analitzar la proposta de Conselleria i fer-nos arribar les propostes

Aquesta és una demanda que STEPV porta anys reclamant i que li va traslladar al Conseller d’Educació, Vicent Marzà, en la reunió bilateral que va tindre lloc el passat més d’octubre. És a dir, la revisió del mapa escolar de totes les etapes educatives, la rehabilitació immediata dels centres que presenten deficiències en les instal·lacions i l’eliminació de tots els barracots.
El Sindicat valora positivament aquest pas que ha donat la Conselleria però lamenta que no haja sigut tractat prèviament amb la comunitat educativa en els àmbits de participació i negociació. És per això que STEPV ja ha sol·licitat una reunió per analitzar aquesta proposta i fer les aportacions escaients.
El Sindicat insta, igualment, als centres educatius a analitzar la proposta de Conselleria per comprovar si les necessitats dels centres estan ben recollides i fer arribar al Sindicat les seues propostes.