Universitats públiques

STEPV-Intersindical Valenciana dóna suport a la vaga estudiantil

Convoquen les organitzacions d’estudiants contra el sistema 3+2 a les universitats.

dilluns 16 febrer 2015 16:33 h

El Secretariat Nacional de STEPV–Intersindical Valenciana ha acordat donar suport a la vaga convocada per diversos sindicats estudiantils per a la setmana que ve contra la nova reforma universitària que imposa l’estructura universitària del 3+2.

STEPV denuncia que aquesta reforma s’ha aprovat, sense negociar, sense consultar la comunitat educativa, sense voluntat de consensuar la reforma. És una nova imposició i agressió del Ministeri d’Educació a les universitats i als estudiants.
Aquesta proposta comportarà una reducció d’estudiants universitaris per la impossibilitat de fer front a les despeses d’un màster de dos anys, entre altres conseqüències. D’aquesta manera, se selecciona l’alumnat per les seues possibilitats econòmiques.
STEPV hi participarà en aquestes accions i anima al conjunt del professorat i de la comunitat educativa a donar suport a les mobilitzacions estudiantils en la defensa d’un sistema educatiu públic, democràtic, valencià i per a totes i tots.

vaga estudiantil 3+2