Llengua
STEPV denuncia la frivolitat d’OKDiario en el tractament dels suïcidis de professorat
El diari lliga en la notícia pressions per parlar valencià i els suïcidis de dos docents, un dels quals era, precisament, de Valencià
OkDiario, periòdic digital que dirigeix el conegut tertulià Eduardo Inda, va publicar ahir una notícia sobre dos docents d’un mateix centre educatiu que s’havien suïcidat en pocs mesos.
STEPV exigeix una rectificació immediata d’OkDiario
En la mateixa notícia s’afirma que el professorat rep pressions per a parlar en valencià, i es lliga d’aquesta manera els suïcidis amb aquesta presumpta pressió sobre el professorat. Cal fer notar que un dels docents era precisament professor de valencià.
Per tant, el diari està relacionant el valencià com a causa dels suïcidis d’aquests docents en una operació clara de manipulació informativa, ja que, pel que sembla, encara no s’han investigat les causes per les quals aquests docents es van suïcidar i OkDiario ja n’apunta els motius.
Per al Sindicat aquesta pràctica periodística és frívola, manipuladora i atempta contra la dignitat i el dret a la intimitat dels dos docents que, lamentablement, van decidir acabar amb la seua pròpia vida.
STEPV exigeix, per tant, una rectificació immediata d’OkDiario i deixe de fer afirmacions sense cap tipus de fonament.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris per a aquesta entrada.