Professorat interí

STEPV demana a Conselleria l’aplicació immediata de la borsa única

La Conselleria es va comprometre en desembre a aplicar-la

divendres 08 abril 2016 12:35 h

En la negociació de l’addenda a l’acord de professorat interí, negociada i signada en desembre de 2015, la Conselleria es va comprometre a aplicar la borsa única en el cos de mestres, tal i com estableix l’acord.

Han passat els mesos i encara no s’està aplicant la borsa única

Recordem que des de finals de 2012, la Conselleria d’Educació va publicar les llistes de professorat interí en el cos de mestres per especialitats i no per borsa única com estava acordat. L’acord de professorat interí també mantenia aquest model d’ordenació per borsa única, però tampoc es va aplicar, malgrat les demandes del Sindicat.
Amb la sentència guanyada per STEPV contra l’acord de 2013 i la recuperació de l’acord de 2010, el Sindicat va tornar a exigir a la Conselleria l’aplicació de la borsa única i així es va comprometre l’administració durant la negociació de l’addenda esmentada.
Tanmateix, han passat els mesos i encara no s’està aplicant. L’última infornació que té el Sindicat és d’abans de Pasqua, quan va preguntar a Conselleria per l’aplicació de la borsa única. La resposta és que els informàtics estan treballant l’aplicació per retornar a aquest sistema d’ordenació.
Tanmateix, el temps passa i cada setmana hi ha adjuducacions. És per això que STEPV va insistir en la Mesa Sectorial del 7 d’abril en l’aplicació de la borsa única el més urgent possible.

borsa única