Professorat interí

La Policia Nacional desallotja l’assemblea permanent de professorat interí de la Conselleria

Les persones concentrades havien decidit en assemblea passar la nit en la conselleria per mantindré la pressió fins la Mesa de demà.
Amenacen amb una sanció a cada persona que passe la nit en l’interior del recinte

L'assemblea permanent es prepara per passar la nit al ras

dimarts 02 abril 2013 21:43 h

A l’hora de tancar les portes de la Conselleria, a les 20:30h aproximadament, la Policia Nacional ha comunicat a les persones concentrades que si no s’abandonava el recinte se sancionaria a totes les persones que passaren la nit en el recinte.

L’assemblea permanent s’ha vist obligada d’aquesta manera a abandonar el recinte per a no exposar-se a la sanció econòmica i ha decidit mantindre l’assemblea a l’exterior de la Conselleria.
El col·lectiu reitera d’aquesta manera la seua voluntat de mantindre la pressió i no cessarà fins aconseguir que la Conselleria rectifique en la seua pretensió de rebaremar les borses de treball.

Assemblea permanent

L’assemblea permanent de professorat interí havia acordat aquesta vesprada passar la nit a la porta de la Conselleria d’Educació per a mantindre la pressió fins demà en què tindrà lloc la Mesa Sectorial d’Educació.
D’aquesta manera, el professorat interí continua mostrant el rebuig a la proposta de rebaremació de la Conselleria d’Educació, que té demà una nova oportunitat per retirar la proposta o acceptar la petició sindical que no s’aplique a les borses actuals.
El col·lectiu insisteix en considerar un nou atac al professorat interí aquesta proposta i està disposat a lluitar fins el final perquè se retire i es mantinga l’acord de 2010 que, tornem a recordar, està consensuat pels cinc sindicats de la Mesa Sectorial i per la mateixa Conselleria d’Educació i que manté l’ordenació de les borses des de finals dels anys 80. No té sentit aquesta proposta de rebaremació. Les organitzacions convocants (STEPV, AFID i CPI) insisteixen en què cap col·lectiu de professorat interí té garantit el treball amb aquesta proposta, i menys en aquest context de retallades.
L’única manera de garantir feina per a tot el col·lectiu és posar fi a les polítiques de retallades, d’augment de ràtios d’alumnat i d’horari lectiu de professorat, de retallades de plantilles, etc. Aquestes mesures han dut a l’atur a vora 5.000 docents interins, que ara tindrien feina si no s’aplicaren aquestes retallades.
Professorat interí desallotja sopa fora de la Conselleria
El professorat interí desallotjat sopa fora de la Conselleria