Inici de curs

Bon curs 2015/16

STEPV treballarà perquè durant aquest curs i aquesta legislatura milloren les condicions laborals del professorat i la qualitat de l’ensenyament

dijous 03 setembre 2015 07:51 h

STEPV us desitja un bon curs 2015/16 que acabem d’encetar. Aquest curs i aquesta legislatura la viurem amb un nou govern, del qual esperem canvis importants i significatius en el sistema educatiu valencià.

Les accions que ha dut a terme el nou govern en el poc temps que porta gestionant l’educació indiquen que aquesta legislatura podrem arribar a acords i consensos importants. Tot dependrà de la voluntat política, dels pressupostos i de la capacitat del professorat i de la comunitat educativa per dur endavant les reivindicacions que portem defensant durant aquests darrers anys.
Cal revertir les polítiques de retallades que l’anterior govern ha aplicat tan durament des de 2010. Cal construir les bases per a un ensenyament públic, de qualitat, gratuït, laic, compensador de desigualtats i en valencià.
I en eixa tasca STEPV té un paper molt important i una gran responsabilitat, ja que som el sindicat majoritari, aquesta vegada amb majoria absoluta per primera vegada en la història. I, com sempre, volem compartir aquesta responsabilitat amb tot el professorat i fer-vos partíceps en la presa de decisions durant aquesta legislatura, com a sindicat assembleari que som al servei del professorat i de l’ensenyament.
És per això també que hem demanat una reunió amb el nou conseller d’Educació, Vicent Marzà, per a plantejar-li les reivindicacions i propostes que cal desenvolupar al llarg d’aquesta legislatura i que trobareu en aquest enllaç.
Com sempre, intentarem mantindre-vos informats de totes les novetats que vagen produint-se en l’àmbit educatiu, resoldre tots els dubtes que ens plantegeu i treballar per millorar les condicions laborals del professorat i la qualitat del sistema educatiu.
Com cada setembre posem a la vostra disposició la guia del professorat i dels centres, on trobareu informació sobre la normativa que regula la vida als centres i les condicions del professorat, a més d’altra informació interessant. La guia la trobareu en aquest enllaç.
També trobareu a l’espai de l’afiliació la Guia de Serveis Sindicals, amb la informació dels horaris de les seus del Sindicat i informació sobre les persones responsables de cada comarca perquè us poseu en contacte si necessiteu qualsevol cosa. Les persones afiliades trobareu les guies de cada intercomarcal en aquest enllaç.
Finalment, esperem que aquest curs 2015/16 siga un curs millor del que ens han precedit i que també milloren les nostres condicions laborals i l’atenció que el nostre alumnat es mereix.
Bon curs 2015/16!!!!

inici de curs