Professorat interí

Assemblees sobre l’acord de professorat interí

Assemblees comarcals, entre el 9 i l’11 d’abril

divendres 05 abril 2013 08:18 h

El passat 3 d’abril de 2013, la Conselleria d’Educació i els sindicats CCOO, UGT, ANPE i CSIF van signar un acord sobre el sistema de provisió de llocs de treball en règim d’interinitat.

Acudeix a les assemblees per informar-te’n i acordar noves accions

STEPV, juntament amb el sindicat de professorat interí AFID, la Coordinadora de Professorat Interí i l’assemblea de professorat concentrat a la pròpia Conselleria, va valorar negativament aquest acord i no el va subscriure. El motiu fonamental per no fer-ho és que trenca un consens de més de vint anys sobre la regulació de les borses de treball que es basava en la permanència en aquestes una vegada havies prestat serveis per a l’Administració. Ara, sense cap justificació pedagògica, educativa o laboral, s’ha decidit per part de la Conselleria, i ratificat per aquests quatre sindicats, una reordenació de les borses de treball que serà efectiva en el futur. Aquest fet suposarà, sumat a la política de retallades i d’agressions a l’escola pública, que moltes de les persones que, fins ara, havien treballat, no ho faran.

Per informar detalladament de tot el procés sobre aquest nou acord i per valorar-lo entre totes i tots, així com per decidir quines han de ser els actuacions de cara al futur, les tres organitzacions AFID, CPI i STEPV hem decidit convocar una roda d’assemblees que us adjuntem.

Finalment, us recordem que estan convocades manifestacions per dissabte 13 d’abril, a les 11 hores, per una escola pública i de qualitat: ni retallades ni rebaremació de les borses, que tindrà lloc a Elx (Plaça dels Algeps), València (Plaça Sant Agustí) i Castelló (Direcció Territorial Educació) i a la qual fem una crida a tota la comunitat educativa (professorat interí, funcionariat de carrera, pares i mares,...) perquè participe massivament en aquestes manifestacions.

Assemblees acord professorat interí

Ordre del dia:

1.- Informació i valoració sobre l’acord de professorat interí

2.- Propostes d’accions a partir de la signatura de l’acord.

Castelló. Dimecres 10 abril. Seu STEPV. C/ Marqués de Valverde. 18:00 hores

Vall d’Uixó. Dijous 11 abril. Seu OSUT – Intersindical Valenciana. C/ Almenara, nº11. 18:00 hores.

Benicarló. Dimecres 10 abril. IES Coromines. Passeig Marítim nº6. 18:00 hores.

València. Dimecres 10 abril. SEU STEPV. Juan de Mena, 18-baix. 18:00 hores.

Gandia. Dimecres 10. SEU STEPV. Sant Pasqual, 13, 1ª, dta. 18:00 hores

Port Sagunt. Dimecres 10 abril. Escola de Música. C/ Papa Alexandre VI. 18:00 hores.

Alzira. Dimecres 10. SEU STEPV. Luis Suñer, 28-16. 18:00 hores

Xàtiva. Dijous 11. SEU STEPV. Portal del Lleó nº 8, 2n-A. 18:00 hores

Ontinyent. Dimecres 10 abril. CEIP Martínez Valls. 18 hores.

Alacant. Dimarts 9 abril. Seu STEPV. Glorieta Poeta Vte. Mogica, 5 - 12. 18 hores.

Elx. Dijous 11 abril. Seu STEPV. Maximilià Thous, 121. 18 hores

Torrevieja. Dimecres 10 abril. IES Mare Nostrum. 18 hores.

Benidorm. Dimecres 10 abril. IES Beatriu Fajardo. 18 hores.

Alcoi. Dimecres 10 abril. Seu STEPV. Oliver, 1-5é dreta. 18 hores.

Petrer. Dimecres 10 abril. IES Azorín. 18 hores.