Pot participar en aquesta convocatòria el personal docent funcionari de carrera que exercisca en l’àmbit de gestió de la Conselleria d’Educació i que tinga un mínim de 5 anys de serveis prestats com a FC.
El personal docent que vullga participar haurà d’emplenar la s
ol·licitud per via telemàtica utilitzant el formulari d’inscripció que estarà a la seua disposició en la plataforma
OVIDOC en l’apartat de tràmits.
El
termini de presentació de sol·licituds s’iniciarà a les 08:00 del dia 9 de desembre de 2024 i estarà disponible fins a les 08:00 del dia 19 de desembre de 2024.
El professorat que participe
en aquesta convocatòria realitzarà el curs de forma totalment telemàtica. Cada mòdul inclou sessions gravades, que és obligatori visionar, així com la superació de les activitats associades.
Una vegada finalitzada la formació, la Conselleria expedirà un certificat de 130 hores que acredite haver superat el curs de formació sobre el desenrotllament de la funció directiva als participants que figuren com a aptes en l’acta final corresponent. En cas d’haver cursat només alguns mòduls, per tractar-se de la formació d’actualització de les competències directives, s’emetrà un certificat de 70 hores
Consulta la resolució:
- RESOLUCIÓ de 29 de novembre de 2024, de la Secretaria Autonòmica d’Educació, per la qual es convoca el curs de formació per al desenrotllament de la funció directiva i el curs d’actualització de les competències directives, establits en l’article 1 del Reial decret 894/2014, de 17 d’octubre.