Anuncis i convocatòries


Anuncis

28 / 03 / 2025


Anuncis

28 / 03 / 2025

Informació sobre la sentència del permís per naixement de famílies monoparentals del Tribunal Constitucional

Conseqüències de la Sentència del Tribunal Constitucional, de 06.11.2024, que ve a resoldre la qüestió d’inconstitucionalitat núm. 6694-2023, promoguda per la Sala social del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en relació amb l’art. 48, apartats 4, 5 i 6, del text refós de la Llei de l’Estatut dels Treballadors, aprovat per Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, en connexió amb l’art. 177 del text refós de la Llei General de la Seguretat Social, aprovat pel Reial decret legislatiu 8/2015, de 30 d’octubre:

A).- Mares que hagen sol·licitat el permís de progenitor diferent de la mare biològica i ha estat desestimat per resolució administrativa ferma (*STC 45/1989, de 20 de febrer, *FJ 11), no els serà aplicable la sentència del TC, és a dir, no podran sol·licitar el permís de l’altre progenitor.

B).- Mares que hagen sol·licitat el permís de progenitor diferent de la mare biològica i ha estat desestimat per sentència amb força de cosa jutjada (art. 40.1 LOTC), no els serà aplicable la sentència del TC, és a dir, no podran sol·licitar el permís de l’altre progenitor.

C).- Mares que no hagen presentat la corresponent sol·licitud del permís de progenitor diferent de la mare biològica, abans de ser dictada la sentència, el 06.11.2024, no els serà aplicable la sentència del TC, és a dir, no podran sol·licitar el permís de l’altre progenitor.

D).- Mares que constitueixen una família monoparental i demanen el permís del progenitor diferent de la mare biològica per primera vegada, amb posterioritat, al 06.11.2024, tindran dret al permís de l’altre progenitor.


Anuncis

28 / 03 / 2025

Informació sobre l’acreditació de la Competència Digital Docent i la nova plataforma d’inscripció a cursos del CEFIRE

Competència Digital Docent

Previsiblement, el dilluns dia 7 d’abril estarà habilitada la plataforma per a les sol·licituds d'acreditació del nivell C1 de CDD, i en el termini d’un mes a partir d’eixa data començaran a resoldre.

La Conselleria també ha informat que estima en el termini d'un mes tornar a obrir però permanentment la plataforma per sol·licitar l'acreditació de B1 i B2 de CDD, que ja havia estat oberta anteriorment.

Nova plataforma d'inscripció a cursos del CEFIRE:

A més, han comunicat que s'ha posat en marxa la nova plataforma per a la inscripció en les accions formatives de la Xarxa CEFIRE.

Enllaç a la plataforma:

https://ovifor.edu.gva.es

Consulta el manual:

- Manual d'ús d'OVIFOR

Anuncis

28 / 03 / 2025


Anuncis

27 / 03 / 2025