Mobilitzacions estudiantils

STEPV dóna suport a la vaga del moviment estudiantil

• El Sindicat participarà en totes les accions unitàries convocades.
  • STEs emet un comunicat de suport a la vaga d’estudiants.

dimarts 06 maig 2014 18:43 h

El Sindicat de Treballadores i Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià – Intersindical Valenciana (STEPV-Iv) dóna suport la vaga unitària convocada per al proper 8 de maig per les assemblees i els sindicats estudiantils.

El Sindicat anima a tota la comunitat educativa a participar massivament en les manifestacions del pròxim dissabte 10 de maig

El Sindicat comparteix amb les organitzacions estudiantils els motius que motiven la convocatòria d’aquesta jornada de vaga. Una vaga contra les polítiques mercantilitzadores, privatitzadores, segregadores i antivalencianes que porten endavant els governs espanyol i valencià.
La LOMQE, les supressions o reduccions de les beques, les retallades en inversions, professorat i prestacions educatives, la supressió d’unitats escolars i línies en valencià, l’elitització de l’educació... són les conseqüències de les polítiques antisocials i contràries al dret universal a l’educació que caracteritzen l’acció de govern del ministre Wert i de la consellera Català. Per això, des de STEPV–Intersindical Valenciana donem tot el nostre suport al moviment estudiantil i animem al conjunt de la comunitat educativa a fer-ho.
STEPV participarà en totes les accions unitàries convocades, especialment en les manifestacions, i traslladarà a tots els àmbits on hi és present les reivindicacions de les organitzacions estudiantils.
Així mateix, el Sindicat anima a tota la comunitat educativa a participar massivament en les manifestacions del pròxim dissabte 10 de maig a Alacant, València i Castelló per l’escola pública i contra les polítiques educatives dels governs valencià i espanyol.

Per la seua part, STEs ha emés un comunicat on, entre d’altres, diu:

recolzem fermament la vaga estudiantil del 8 de Maig a l’estat i fem una crida a la comunitat educativa a sortir al carrer el dia 8 de Maig, per reclamar el dret a beques, el rebuig a les contínues pujades de taxes i les retallades en educació, i per cridar ben alt que no permetrem els tancaments d’instituts, ni les vendes de campus.

Perquè l’educació pública és un dret i no un privilegi,
La educació pública no es ven, es defensa!

Comunicat de STEs respecte a la vaga d’estudiants del 8M

vaga estudiantil