Mobilitzacions

STEPV-Intersindical Valenciana dóna suport a la vaga estudiantil del 27 i 28 de febrer

Convoquen les organitzacions d’estudiants i les plataformes unitàries contra la LOMQE

dimecres 27 febrer 2013 08:18 h

STEPV–Intersindical Valenciana dóna suport a la Vaga Estudiantil convocada per diversos sindicats estudiantils (BEA, Acontracorrent, SEPC, etc.) i plataformes unitàries (Assemblea Interuniversitària…) que, de forma coordinada, participativa i unitària, han decidit convocar vaga d’universitats i instituts per als propers dies 27 i 28 de febrer de 2013.

STEPV hi participarà en les accions convocades i anima al conjunt del professorat a donar suport a les mobilizacions

Les organitzacions estudiantils valencianes que han convocat aquestes 48 hores de mobilització per defensar una educació pública, democràtica i valenciana consideren que:  “la situació d’augment brutal de les taxes universitàries, reducció de les beques, continus atacs a la nostra llengua, expulsió d’estudiantat per no poder pagar la matricula, reducció del professorat, massificació de les aules, impagament de les beques d’investigació... tot plegat comporta que la universitat quede reservada sols per a aquelles que se la puguen pagar, trencant el dret a l’educació de totes”. Per això, fan una crida a la mobilització general de totes i tots els estudiants en aquestes jornades de vaga per frenar les polítiques neoliberals dels governs espanyol i valencià.
Algunes de les accions convocades són:
27 febrer
11:30 hores. Concentració rectorat Universitat Politècnica de València.
12:30 hores. Debat sobre l’educació pública
14:00 hores. Dinar Popular UPV i assemblea per avaluar la Vaga.
18:30 hores. Concentració seu PP.
28 febrer
12:00 hores. Manifestació. Facultat de Geografia i Història.
16:00 hores. Debat sobre l’educació pública. Facultat de Magisteri.
STEPV hi participarà en aquestes accions i anima al conjunt del professorat i de la comunitat educativa a donar suport a les mobilitzacions estudiantils en la defensa d’un sistema educatiu públic, democràtic, valencià i per a totes i tots.