Universitat d’Alacant
CORRECCIÓ D’ERRADES de la Resolució de 30 de juliol de 2026, del Rectorat, per la qual es fa pública l’oferta d’ocupació pública del personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis per a l’any 2026.
Universitat Jaume I de Castelló
RESOLUCIÓ de 25 de setembre de 2026, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoca un procés selectiu per a una plaça de personal tecnòleg o gestor superior per col·laborar en el projecte d’investigació «24I505 Pecaths - Photo-Electrocatalytic Routes for Long-Term Sustainable Hydrogen Storage». Grup d’investigació: Materials Híbrids Catalítics.
RESOLUCIÓ de 25 de setembre de 2026, del Vicerectorat d’Investigació, per la qual es convoca un procés selectiu per a una plaça de personal investigador predoctoral en formació (projectes) per col·laborar en el projecte d’investigació «Pecaths - Photo-Electrocatalytic Routes for Long-Term Sustainable Hydrogen Storage». Grup d’investigació: Materials Híbrids Catalítics.
Universitat Miguel Hernández d’Elx
RESOLUCIÓ de 24 de setembre de 2026, per la qual es convoca un procediment específic per a la selecció de personal temporal per a cobrir de manera interina una plaça de l’escala tècnica mitjana de gestió de la investigació, subgrup A2, referència 26/103698.
Universitat Politècnica de València
RESOLUCIÓ de 24 de setembre de 2026, del Rectorat, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball vacant PF3, vicegerent o vicegerenta de Recursos Humans i Organització amb destinació en aquesta universitat (codi: 2026/P/FC/CM/13).
RESOLUCIÓ de 25 de setembre de 2026, per la qual es convoca un concurs públic per a la constitució de borses d’ocupació temporal de professorat substitut (C11/26) (2026/D/LD/CCB/3).
RESOLUCIÓ de 29 de setembre de 2026, per la qual es convoca el procés d’estabilització, mitjançant concurs públic, de places temporals de professorat associat (C12/26) (2026/D/LD/CC/5).
Universitat de València
RESOLUCIÓ de 25 de setembre de 2026, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places d’aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca.
RESOLUCIÓ de 25 de setembre de 2026, per la qual es convoca l’oferta pública de diferents places amb contracte laboral a càrrec de diverses línies d’investigació.