DOGV Ofertes d'ocupació pública


21 juliol 2026

Ofertes d’ocupació pública al DOGV

Universitat d’Alacant
RESOLUCIÓ de 13 de juliol de 2026, per la qual es nomena el tribunal que ha de resoldre el procés selectiu de promoció interna per a l’accés a l’escala superior d’enginyeria industrial, grup A, subgrup A1, referència PI-04/26 (R 28.05.2026; DOGV 10377, 04.06.2026).

RESOLUCIÓ de 13 de juliol de 2026, per la qual es publica, amb caràcter definitiu, el nom de la persona aspirant que ha superat el procés selectiu per a l’ingrés en l’escala superior d’orientació i intervenció psicosocial (referència A03/24), pel sistema general d’accés lliure (R 30.09.2024; DOGV 9950, 03.10.2024).

RESOLUCIÓ de 13 de juliol de 2026, per la qual es publiquen les llistes definitives de persones admeses i excloses i es convoca a la realització del primer exercici del procés selectiu per a l’ingrés en l’escala superior jurídica (referència A01/26), pel sistema general d’accés lliure.

RESOLUCIÓ de 16 de juliol de 2026, per la qual es convoca la creació, amb caràcter urgent, d’una borsa d’ocupació de l’escala mitjana de laboratoris de ciències socials i humanitats de la Universitat d’Alacant, grup A, subgrup A2. Referència: BT-05/26.

RESOLUCIÓ de 16 de juliol de 2026, per la qual es convoca la creació, amb caràcter urgent, d’una borsa d’ocupació de l’escala mitjana d’igualtat i integració social de la Universitat d’Alacant, grup A, subgrup A2. Referència: BT-06/26.

Universitat de València
RESOLUCIÓ de 23 de juny de 2026, del Rectorat, per la qual es publica la convocatòria de concurs d’accés a places de catedràtic o catedràtica d’universitat per promoció interna.

RESOLUCIÓ de 23 de juny de 2026, del Rectorat, per la qual es publica la convocatòria de concurs d’accés a places de funcionari o funcionària docent universitari, del cos de Catedràtic o Catedràtica d’Universitat per torn lliure.

RESOLUCIÓ de 25 de juny de 2026, del Rectorat, per la qual es publica la convocatòria de concurs d’accés a places de professorat titular d’universitat.

CORRECCIÓ D’ERRADES de la Resolució de 2 de juliol de 2026, del Rectorat, per la qual es disposa la publicació de l’Acord del Consell de Govern en el qual s’aprova l’oferta d’ocupació pública per a l’any 2026.