Universitat Jaume I de Castelló
RESOLUCIÓ d’1 d’abril de 2026, del Rectorat, per la qual es convoca un procés específic de promoció interna per a l’accés a l’escala mitjana d’administració de la Universitat Jaume I.
Universitat Miguel Hernández d’Elx
RESOLUCIÓ de 16 de març de 2026, per la qual es resol el concurs de mèrits per a la provisió d’un lloc de treball vacant amb destinació en el campus d’Elx-CEGECA, referència 25/141993.
RESOLUCIÓ de 16 de març de 2026, per la qual es resol el concurs de mèrits per a la provisió d’un lloc de treball vacant amb destinació en el Servei de Gestió d’Estudis, referència 25/141985.
RESOLUCIÓ de 17 de març de 2026, per la qual es publiquen les llistes definitives de persones admeses i excloses i la data de realització de l’exercici de les proves selectives d’accés a l’escala tècnica bàsica d’informàtica, referència 25/179938.
RESOLUCIÓ de 17 de març de 2026, per la qual es publiquen les llistes definitives de persones admeses i excloses i la data de realització per a l’exercici de les proves selectives d’accés a l’escala tècnica bàsica d’informàtica, referència 25/179925.