Jubilacions

STEPV signa un any més l’Acord de Jubilació Parcial

Entrarà en vigor des de l’1 de gener de 2022, fins al 31 de desembre de 2022.

dijous 16 desembre 2021 21:41 h

Un any més STEPV Ensenyament Privat concertat signa l’Acord entre la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport i les organitzacions sindicals i patronals més representatives en el sector de l’ensenyament privat concertat de la Comunitat Valenciana per al foment de la jubilació parcial del personal docent de l’ensenyament concertat inclòs en el sistema de pagament delegat en els seus mateixos termes.

L’Acord obliga a que les patronals hagen de contractar al rellevista de la borsa de centres en crisi del sector perquè se li aplique a la persona jubilada parcial, una reducció en la seua jornada laboral del 75%, i no del 50%.

Important destacar que durant la vigència d’aquest Acord, en cas que es modifique la normativa laboral o de Seguretat Social que incidisca en el que es preveu en aquest, les parts signants s’han compromés a revisar-lo.

Ajuntem la pròrroga de l’Acord de Jubilació Parcial entre l’Administració patronals i sindicats d’Ensenyament Privat Concertat:

PRORROGA-2022 ACORD JUBILACIÓ PARCIAL.pdf