Condicions laborals

STEPV presenta esmenes als pressupostos 2017 als grups parlamentaris

Les esmenes proposen l’increment pressupostari per atendre l’abonament del professorat interí, el compliment de la sentència de STEPV sobre classifiació de centres i l’abonament de la carrera professional al PAS d’universitats

dimecres 23 novembre 2016 17:33 h

STEPV ha presentat als grups parlamentaris de les Corts Valencianes esmenes al projecte de pressupostos per a l’any 2017. En concret, el Sindicat proposa increments pressupostaris en les partides del Capítol I de personal per atendre l’abonament dels sexennis al professorat interí. Segons Conselleria només està pressupostat l’abonament del primer sexenni per a tot el professorat, però no dels sexennis acumulats per al professorat interí.

També ha proposat que es contemple la sentència guanyada per STEPV sobre la classificació dels centres docents que afecta els equips directius, ja que l’anterior govern va modificar unilateralment aquesta classificació a la baixa, de manera que molts equips directius van veure reduïdes les seues retribucions per càrrec directiu.
Finalment, el Sindicat ha presentat una altra esmena perquè es regule un període transitori d’implantació progressiva del complement de carrera professional del personal funcionari i laboral d’administració i serveis de les universitats públiques valencianes que tindrà una duració de dos exercicis pressupostaris comptats des de l’1 de gener de 2017. A més, pel que fa al PDI es proposa el cobrament de quinquennis de docència i sexennis d’Investigació per a tot el PDI que reunisca els mèrits per a cobrar-los siga quina siga la seua categoria professional (a igual treball igual salari).
STEPV espera que aquestes esmenes prosperen i que es contemplen en els pressupostos definitius, per tal d’acabar amb els greuges comparatius i amb les injustícies als col·lectius afectats dels impagaments corresponents.

pressupostos educatius