Mobilitzacions

L’EOI Virtual convoca accions reivindicatives amb el suport de STEPV

Les accions començaran demà 28 d’octubre, amb una concentració a la seu de l’EOI Virtual a Castelló

dijous 27 octubre 2022 17:28 h

STEPV ha mantingut una nova assemblea amb el professorat de l’EOI VV per consensuar i acordar diferents vies de continuïtat de les reivindicacions plantejades en mesa sectorial la setmana passada. Entre altres mesures s’ha acordat convocar una primera concentració a la porta del centre per criticar la mala gestió de l’administració en tot allò relacionat amb l’EOI virtual. Una gestió que inclou la desinformació i confusió que està patint el futur alumnat d’una escola que ni tan sols se sap quan iniciarà la seua activitat docent prevista per l’inici del curs 2022-23.

Des del Sindicat juntament amb el claustre de professorat de l’EOI VV s’ha creat un manifest per una correcta i dialogada posada en funcionament de l’EOI VV; en defensa d’uns ensenyaments públics de qualitat i de les condicions laborals del professorat que ha d’impartir els seus ensenyaments.

El manifest es farà arribar a totes les EOI del País Valencià per recollir signatures de suport. Eixe manifest ja inclou el suport indirecte de tot el professorat que hauria volgut participar en aquest projecte com a personal docent però que davant la indefinició total sobre les condicions laborals, que tot just ara es comencen a conèixer, va decidir deixar-ho córrer. Moltes d’aquestes persones ja treballaven donant classes en línia, algunes a Alacant i altres a València, i s’ha perdut a molt de professorat amb experiència i motivació.

El manifest gira entorn a diferents eixos de necessària implementació pel curs actual i per evitar precedents negatius de cara a propers cursos i a la continuïtat i qualitat de la EOI VV

- Teletreball o Seccions d’EOI virtual a Alacant i València.

- 18 hores lectives amb 4 grups curriculars.

- Oferta de matricula en funció de les possibilitats organitzatives i plantilla, no a l’inrevés.

- Establiment de les coordinacions necessàries pel correcte funcionament.

- Proves de nivell pel nou alumnat per tal d’ubicar-lo al curs que li pertoque.

A banda d’aquesta primera concentració de demà i del manifest i recollida de signatures, STEPV ha iniciat la presentació d’un recurs de reposició complementant les accions reivindicatives també per la via jurídica.