Sistemes de protecció

La calor torna a alterar el funcionament dels centres educatius

STEPV va advertir ahir a la Conselleria que facilitara als centres l’activació dels protocols en aquests casos, a diferència del que va fer a setembre.

dijous 14 maig 2015 17:01 h

En la Mesa Sectorial d’ahir, i en previsió de l’onada de calor que afectaria el País Valencià avui, STEPV va advertir a la Conselleria que havien de facilitar als centres educatius l’activació dels protocols en casos de sobrepassar la temperatura dels 27ºC que marca la llei i que, juntament amb la humitat, pot crear problemes de salut a professorat i alumnat.

En l’onada de calor de setembre, la Conselleria no va fer absolutament res per impedir que afectara el funcionament dels centres

En l’onada de calor de setembre, la Conselleria no va fer absolutament res per impedir que l’onada de calor afectara el funcionament dels centres educatius malgrat les demandes del sindicat de suspendre les activitats docents per prevenció.
Ara es repeteix en la jornada d’avui les altes temperatures en molts centres educatius. És per això que el Sindicat ha tornat a recordar la normativa i les mesures que es poden prendre per evitar qualsevol risc, que es pot consultar en la web del Sindicat.
Finalment, STEPV insta a l’administració a no dificultar l’adopció de mesures en cas que els centres educatius hagen pogut plantejar, com la suspensió de classes o altres mesures, per tal de previndre la seguretat i salut dels docents i de l’alumnat, d’acord amb la llei de prevenció de riscos laborals.

onada calor