Mobilitzacions

Desenes de centres es concentren per protestar contra la burocràcia en educació

STEPV ha iniciat una campanya amb el lema “Ja n’hi ha prou burocràcia absurda”, que continuarà pròximament

Concentració a l'IES La Garrigosa de Meliana

dijous 15 desembre 2022 12:39 h

STEPV va llançar una campanya de concentracions als centres educatius per a protestar contra la ingent burocràcia absurda que han de fer els equips directius i el professorat i que desvien l’atenció de la principal funció que és la docència.

STEPV continuarà reclamant i mobilitzant el professorat per tal de reduir la burocràcia

El Sindicat va proposar concentracions avui 15 de desembre perquè és el darrer dia per a presentar la Programació General Anual, un dels documents que s’han de presentar cada any i que es va aconseguir ajornar un mes, ja que la data de presentació estava prevista el 15 de novembre. Precisament es va ajornar per les queixes dels centres per la ingent burocràcia que s’està exigint ara al professorat per l’aplicació dels nous currículums de la LOMLOE i la reformulació de les programacions didàctiques, a més dels tràmits burocràtics “habituals” que ja són massa i massa “habituals”.
Desenes de centres d’Alacant, València i Castelló s’han concentrat aquest matí a la porta o a l’interior dels centres per exigir aquesta reducció de la burocràcia. El Sindicat porta també molts anys reclamant aquesta reducció i tenim el compromís de la Conselleria de fer-ho, un compromís que no s’ha vist acomplert encara. És per això que el Sindicat continuarà reclamant i mobilitzant el professorat per tal que aquest compromís es complisca.

Enllacem algunes fotos de les concentracions: