Mobilitzacions

STEPV llança una campanya per exigir l’eliminació de la burocràcia als centres

El Sindicat proposa incloure una queixa en totes les PGA que presenten els centres fins al 15 de desembre i manifestar-se eixe dia contra la burocràcia absurda

dimecres 30 novembre 2022 16:19 h

El pròxim 15 de desembre finalitza el termini perquè els centres educatius presenten la PGA (Pla General Anual), en el qual es recull tota la activitat que realitzarà el centre durant l’any, entre altres qüestions.

El Sindicat ha estat recollint les multituds de queixes del professorat i dels equips directius respecte a tota la sobrecàrrega de feina que estan suportant per complir amb les exigències burocràtiques de la Conselleria i de l’aplicació de la LOMLOE.
És per això que STEPV proposa una campanya consistent en les accions següents:
1.- Afegir a la PGA una queixa per la burocràcia i la sobrecàrrega de feina que s’està generant (veure proposta d’escrit que planteja el Sindicat baix).
2.- Concentracions en els centres el 15 de desembre, data límit per a presentar la PGA, amb cartells rebutjant la càrrega de treball burocràtic (adjuntem proposta de cartell). A l’hora del patí, a l’entrada o eixida del centre, en la sala de professorat, etc.
3.- Convocatòria d’assemblea per part del sindicat el mateix dia per iniciar una mobilització general en contra d’aquesta situació.
El Sindicat facilitat un model per adjuntar a la PGA la queixa, que es pot modificar o adaptar a la situació de cada centre.
Igualment, facilita un cartell perquè el professorat es concentre en el seu centre i envie fotografies a les xarxes socials i al sindicat per donar difusió als mitjans de comunicació.
També convocarà l’assemblea telemàtica el dia 15 de desembre.

Descarrega’t ací la proposta d’escrit de queixa per adjuntar a la PGA
Descarrega’t ací el cartell en pdf per a la concentració del 15 de desembre al teu centre