Polítiques educatives

9 de març, concentració per la millora dels centres d’educació especial

STEPV participarà en la concentració convocada per la comunitat educativa dels centres d’educació especial el proper 9 de març a les 12 hores en la Plaça de Manises de València per tal de demanar millores en la qualitat d’aquest ensenyament, així com en les condicions laborals del docents.

dimecres 06 març 2019 06:01 h

El Sindicat recolza l’escrit-decàleg que ha redactat l’Associació de Directores i Directors de centres d’Educació Especial Públics (ADEEP) on s’analitzen les problemàtiques actuals dels centres d’educació especial públics, i es plantegen les solucions necessàries per tal de superar-les i garantir un ensenyament de qualitat.

Des de fa tres anys, aquestes mesures han sigut plantejades per ADEEP en diverses reunions a la Conselleria d’Educació sense que s’haja produït una resposta amb les accions concretes a desenvolupar per part de la Conselleria. STEPV també ha traslladat aquestes propostes en diverses meses de negociació així com en resolucions en les Juntes de Personal.

Per tot això, des del Sindicat fem una crida a la participació en la concentració el dia 9 de març (12h en la Plaça de Manises) baix el lema: Per la millora dels Centres d’Educació Especial!

Decàleg ADEEP (Xàtiva 14 febrer 2019