title


El barem d’interés professional en les comissions de serveis crea greuges entre els participants

dimarts 12 maig 2026 11:10 h |

Conselleria està endarrerint a causa de la vaga indefinida la publicació de la nova ordre de comissions de serveis, que encara restringirà més les causes i modalitats de participació en aquest procediment. Un exemple més de la retallada de drets que el professorat tenia consolidats.


La Conselleria d’Educació impedeix el reingrés des de l’excedència per cura de fills i filles en períodes laborables no lectius

divendres 06 març 2026 11:42 h |

STEPV va fer gestions en la Conselleria d’Educació per esmenar el que semblava una errada, però les últimes informacions indiquen que està ultimant-se la publicació d’unes noves instruccions que impediran el reingrés en períodes laborables no lectius quan s’està gaudint de l’excedència per cura de fills i filles menors de 3 anys.

Per la jubilació als 60 i la recuperació íntegra de les pagues extra

dimecres 04 març 2026 10:10 h | Comenta la noticia

SUMAR presenta dos iniciatives parlamentàries al Congrés en defensa dels drets del professorat, després de la reunió que va mantindre amb la confederació STEs-i. de la qual forma part l’STEPV


La Conselleria proposa que Nadal i Pasqua siguen lectius

dimecres 25 febrer 2026 13:56 h |

La proposta de calendari escolar enfrontarà innecessàriament professorat i famílies


STAS i STEPV denuncien l’abandonament dels centres educatius per part de la Conselleria d’Educació

divendres 20 febrer 2026 13:42 h |

No s’estan cobrint les places de PAS i PAE. Tampoc s’estan cobrint les places de professorat necessàries per atendre l’atenció a la diversitat, d’acord amb l’estudi de Docents en Lluita


Convocatòria d’assemblea sobre el projecte d’ordre per a les comissions de serveis

dimarts 17 febrer 2026 19:15 h |

El Sindicat us convoca a una assemblea telemàtica on explicarem tots aquells canvis i limitacions que introdueix la nova ordre de regulació de les comissions de serveis.

El 92% del professorat enquestat per STEPV sosté que les elevades ràtios a l’aula no permeten una atenció adequada a un alumnat cada vegada més divers

dijous 12 febrer 2026 10:18 h | Comenta la noticia

Anàlisi dels resultats de l’enquesta sobre les causes del malestar docent


La Conselleria envia una proposta de calendari de negociació sense incloure els punts de la plataforma reivindicativa

dilluns 09 febrer 2026 11:48 h |

Aquest matí la Conselleria ha enviat la proposta actualitzada del calendari de negociació que serà objecte de debat en la Junta de Portaveus que tindrà lloc demà 10 de febrer.


La Conselleria d’Educació acumula impagaments des del 2023

dimarts 03 febrer 2026 11:38 h |

STEPV reclama l’abonament immediat de tots els impagaments al professorat i centres educatius, alguns d’aquests pendents des de fa diversos cursos. A més, hi ha docents que no han cobrat la nòmina de gener per manca de fons pressupostari.


L’enquesta d’STEs-i revela que el 76% dels docents considera que no té els recursos per oferir un ensenyament de qualitat

dimarts 03 febrer 2026 10:23 h |

L’estudi, realitzat amb 13.213 docents de tot l’Estat, dibuixa un escenari en el qual el professorat assegura que no té els recursos suficients d’espais, materials, tecnològics i personals, per oferir una educació com cal.


La modificació del decret d’inspecció incorpora mesures proposades per STEPV

dimarts 27 gener 2026 17:35 h |

STEPV reclama millores salarials per a tots els cossos docents


El professorat valencià exigeix millores salarials i laborals

dimecres 14 gener 2026 14:11 h |

STEPV ha presentat l’informe “Causes de l’estat del malestar docent en ensenyament públic no universitari”, que avalen les reivindicacions sindicals per millorar l’atenció al nostre alumnat i reduir la conflictivitat a les aules