Professorat interí

Arxiu Professorat Interí

La CPI i STEPV encoratgen al professorat interí a la mobilització per la consolidació i estabilitat

19 / 04 / 2017 | STEPV

L’assemblea celebrada aquest matí acorda noves mobilitzacions per la consolidació i contra la proposta de repetir dos anys al mateix centre

Noves habilitacions del professorat interí del cos de mestres

24 / 05 / 2012 | STEPV

Com ja us vam informar a l’inici del procés, està obert el termini perquè el professorat interí del COS DE MESTRES puga sol·licitar noves habilitacions i perquè les persones integrants de les borses del 1986, 1989, 1993 i 1996 puguen modificar la/es província/es que tenien consignades. Recordeu que el termini finalitza dilluns 28 de maig. Ací podeu descarregar-vos la convocatòria.

Assemblees informatives de personal funcionari interí

22 / 05 / 2012 | STEPV

STEPV convoca assemblees per a explicar a l’afiliació de tot el país qüestions relatives al cessament de personal interí.

El professorat interí es concentra per defensar les condicions laborals i retributives

15 / 12 / 2011 | STEPV

STEPV i AFID creen la Coordinadora de Professorat Interí

Coordinadora del professorat interí

Afid i STEPV constitueixen la Coordinadora del professorat interí

STEPV i l’Associació de Funcionariat Interí Docent (AFID) hem creat la coordinadora de professorat interí. L’objectiu és reunir-nos regularment per comarques o agrupacions comarcals i coordinar-nos per fer el seguiment de l’acord de professorat interí, de totes les negociacions que us afecten i proposar millores. També per tractar altres qüestions que us concerneixen: seguiment de les vacants que s’ofereixen, horaris, tasques assignades, lloguers, transport, etc.
Per a participar en la Coordinadora només has d’omplir el formulari que trobaràs en aquesta web i et convocarem a les reunions periòdicament.

Contacta

Anuncis i convocatòries
Borses i oposicions

Temaris d’oposicions vigents des del febrer de 2012

Orden ECD/191/2012, de 6 de febrero, por la que se regulan los temarios que han de regir en los procedimientos de ingreso, accesos y adquisición de nuevas especialidades en los cuerpos docentes establecidos en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación.

Borses de treball

Consulta la situació en les borses.
Oferta estatal de treball

Guia del professorat interí

Arxiu web d'oposicions

Consulta les convocatòries i l'oferta d'ocupació des de 2002.

Allioli 264

Desembre 2016

Nous i vells temps i escenaris per a educar

La Coordinadora del Professorat Interí al facebook
Entra-hi
portada
Guia del professorat interí 2012
Juny 2012

Història recent del nou acord de professorat interí subscrit el 23 de novembre de 2010. Aprovació i publicació del decret llei 1/2012 de mesures per a la reducció del dèficit. Preguntes freqüents i qüestions generades per l’aplicació d’aquest decret llei.