Oposicions

Actualitzacions, guies i informació sobre el procés d'oposicions docents.

Oposicions

Oposicions OposicionsPaís Valencià

Criteris d’avaluació del concurs oposició d’accés a cos superior

07 maig 2025

Publicats els criteris d'avaluació de la primera prova (part A) de la fase d'oposició.

Consulta'ls per especialitats:

- 218 - Orientació Educativa
- 216 - Música
- 256 - Llengua i Literatura Valenciana
- 204 - Llengua Castellana i Literatura
- 211 - Anglés
- 205 - Geografia i Història
- 210 - Francés
- 222 - Formació i Orientació Laboral
- 217 - Educació Física

Oposicions OposicionsPaís Valencià

Llistes definitives de persones aspirants admeses i excloses al concurs oposició de Secundària i altres cossos

05 maig 2025

Publicades les llistes definitives de persones admeses i excloses per a participar en el procediment selectiu de concurs oposició d'ingrés i procediment per a l'adquisició de noves especialitats.

Per a conéixer les condicions particulars de cada persona aspirant, com ara, el torn de participació, el tribunal o els motius d'exclusió si n'hi haguera, ha de realitzar una consulta personalitzada a través d'un tràmit telemàtic en la seu electrònica de la GVA.

Tota la informació en: Persones admeses i excloses - RRHH Educación - Generalitat Valenciana

Oposicions OposicionsPaís Valencià

Resultats de la prova de valencià del concurs oposició de Secundària i altres cossos

24 abril 2025

S’han publicat els resultats de la prova de nivell C1 de valencià realitzada el 12 d’abril de 2025. Accés a la consulta personalitzada dels resultats clicant en el següent enllaç:

Els certificats de les persones aptes s’enviaran a partir del dia 5 de maig de 2025 en format digital per correu electrònic. Els certificats es registraran d’ofici en la base de dades del Servici de Formació i Acreditació del Valencià de la Subdirecció General de Política Lingüística. No cal que les persones interessades sol·liciten cap tipus de registre per a continuar en el procediment selectiu.

Termini de presentació de reclamacions a les qualificacions i de sol·licitud de revisió de la prova del 25 al 30 d’abril, els dos inclosos.

Més informació clicant ací.


Oposicions OposicionsPaís Valencià

Seus d’actuació dels tribunals del concurs oposició de Secundària i altres cossos

16 abril 2025

Publicades les seus d'actuació dels tribunals que han de jutjar el procediment selectiu de concurs oposició d'ingrés i procediment per a l'adquisició de noves especialitats, convocat per l'Orde 1/2025, de 28 de gener, de la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació.

Consulta-les clicant en el següent enllaç:

- Seus dels tribunals

Més informació clicant ací.

Oposicions OposicionsPaís Valencià

Persones convocades a la prova de valencià del concurs oposició d’ingrés i adquisició de noves especialitats de Secundària i altres cossos

10 abril 2025

Publicat el llistat de persones convocades per a realitzar la prova de valencià del dia 12 d'abril de 2025.

ORDE 1/2025 I ORDE 4/2025 PERSONES CONVOCADES A LA PROVA DE VALENCIÀ NIVELL C1

Oposicions OposicionsPaís Valencià

Ampliació de determinants terminis del període de pràctiques

10 abril 2025

Aquesta ampliació aplica només a persones nomenades funcionàries en pràctiques per recurs d'alçada amb data posterior a l'1 de setembre de 2024.

Consulta els canvis:

ANNEX V


Oposicions OposicionsPaís Valencià

Resultat del sorteig de vocals dels tribunals

03 abril 2025

Consulta la resolució:

- RESOLUCIÓ de 31 de març de 2025, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual es nomenen els òrgans de selecció que han de jutjar el procediment selectiu de concurs oposició d'ingrés i procediment per a l'adquisició de noves especialitats, convocat per l'Orde 1/2025, de 28 de gener, de la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació.

Termini d'abstencions i dispenses:

El termini per a manifestar l’abstenció serà del 4 al 10 d'abril de 2025, els dos inclosos. Aquelles dispenses i abstencions que es presenten en data posterior no seran tingudes en compte.

Posteriorment, en el moment de constitució del tribunal, si es té coneixement sobrevingut d’una causa d’abstenció, podrà al·legar-se davant de la presidència del tribunal en el mateix moment de la constitució.

Tràmit telemàtic per a presentar dispenses, abstencions i recusacions clicant en el següent enllaç.



Guies