Universitats públiques

STEPV insta a l’administració a solucionar el conflicte del professorat associat de la UVEG

El Sindicat exigeix agilitzar la negociació del conveni col•lectiu del personal laboral

Concentració del professorat associat

dissabte 20 gener 2018 11:56 h

Davant la proposta de vaga convocada per la Plataforma de Professorat Associat de la Universitat de València a partir del pròxim 29 de gener, el Secretariat Nacional de STEPV insta al govern de la UVEG a atendre les peticions del col•lectiu. Igualment també insta a la Conselleria d’Educació a intervindre en el conflicte per tal de solucionar-lo i no quedar-se al marge.

STEPV exigeix a la Conselleria una negociació àgil del Conveni col·lectiu, a fi de donar resposta a la problemàtica del personal

STEPV exigeix a la Conselleria una negociació àgil del Conveni col·lectiu, a fi de donar resposta a la problemàtica de tot el personal laboral de les universitats valencianes, i reitera la necessitat de crear una mesa sectorial d’universitats.
STEPV defensa la millora de les condicions laborals i salarials de totes les treballadores i treballadors, i en especial dels col•lectius més precaritzats. En eixe sentit s’ha pronunciat diverses vegades i ha col•laborat amb la Plataforma de PDI Associat per defensar els seus posicionaments davant la Comissió Europea i en qualsevol altre fòrum.
El Sindicat considera que les condicions laborals i salarials del professorat associat són manifestament millorables ja que el col•lectiu pateix una discriminació respecte a d’altres col•lectius docents en quant als drets laborals.