STEPV dóna suport a la Vaga Nacional d’Educació a Brasil

El Sindicat de Treballadores i Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià - Intersindical Valenciana (STEPV), sindicat de classe, feminista, assembleari i autònom, majoritari en l’educació pública al País Valencià, membre de la Confederació de STEs, manifesta el seu suport als sindicats del Brasil, a les treballadores i treballadors de l’educació, l’estudiantat i la Comunitat Educativa que es mobilitzen en suport a l’educació pública brasilera convocant una Vaga Nacional d’educació el dimecres 15 de maig.

dimecres 15 maig 2019 07:35 h

El 15 de maig es realitzarà en tot Brasil la primera gran mobilització dels treballadors en educació i de tota la comunitat educativa contra les mesures del govern de Bolsonaro en matèria educativa que suposen un atac brutal al dret a l’educació per a totes i tots, l’ensenyament públic, la classe treballadora i els sectors socials més desafavorits, els drets de les treballadores i treballadors de l’ensenyament, els moviments populars i els sindicats. Unes polítiques que s’emmarquen dins de les polítiques contràries als drets essencials de les brasileres i brasilers per afavorir els interessos de l’oligarquia i les elits i ven el país als seus interessos.

STEPV dóna suport al moviment sindical brasiler que defensa una educació pública, gratuïta, plural, laica, desmilitaritzada, democràtica, sense violència, de qualitat, integral, amb professionals valorats i per a totes les persones, així com una societat inclusiva, amb ocupació i renda per tots i totes i expressa el seu total i incondicional suport als sindicats del Brasil en la lluita contra les polítiques neoliberals i autoritàries del govern de Bolsonaro.

Adhesió en castellà i en portugués