Retallades

STEPV dóna suport a la concentració del CP Blasco Ibáñez d’Elx

Protesten en la conselleria amb el lema “Naufragi de l’educació pública” contra la retallada de docents

Un moment de la concentració d'aquest matí en Conselleria

dimarts 16 juliol 2013 15:40 h

L’Associació de Mares i Pares del CP Vicente Blasco Ibáñez d’Elx ha viatjat en autocars aquest matí fins a la seu de la Conselleria d’Educació, a València, per protestar contra la desmesurada retallada del nombre de docents en aquest centre educatiu. Amb l’eslògan “NAUFRAGI DE L’EDUCACIÓ PÚBLICA”, tant els xiquets i xiquetes, així com els pares i mares, han reivindicat que es revise l’excessiva eliminació de professionals docents, atés que, a més, és un col·legi de projecte d’immersió lingüística (PIL), en què els xiquets aprenen des de l’inici a integrar-se en valencià.

Les mares i pares se senten enganyats per la Conselleria d’Educació

Les famílies s’han disfressat de “nàufrags” d’una educació que l’actual govern està provocant que no siga de qualitat per totes i tots amb les seues polítiques de retallades.
Les mares i pares se senten enganyats per la Conselleria d’Educació perquè la majoria d’ells van optar voluntàriament per aquest projecte d’immersió pel valencià i ara la Conselleria retalla l’esmentat projecte i deixa a mig fer els alumnes en aquesta educació bilingüe, abandonant tota la tasca realitzada durant molts anys en el centre.
Aquesta acció s’enquadra en un conjunt de reivindicacions que realitza el col·legi públic on, amb les noves retallades, es veurà afectat a partir del proper curs amb 5 docents i mig menys, un nombre exagerat de professionals tenint en compte que aquest centre duu a terme el projecte d’immersió lingüística de Valencià.
Representants d’STEPV han acompanyat el centre en aquest viatge fins a la porta de la Conselleria per fer costat a les famílies i al professorat afectat per les retallades i anima la resta de centres docents a mantindre i incrementar la mobilització de tota la comunitat educativa per mantindre una escola de qualitat.